כל מה שצריך לדעת על כתיבת קו"ח


קורות החיים הם כרטיס הכניסה שלכם לעולם העבודה, ולפיכך על מנת שתוכלו לקבל זימונים לראיונות במקומות עבודה - עליכם לכתוב קורות חיים רהוטים ומרשימים. למעשה, ככל שהכתיבה שלכם תהיה מנוסחת בשפה גבוהה כך תוכלו לעשות רושם חיובי יותר על המראיין ולעבור את הסינון הראשוני. בנוסף, יש להקפיד לפרט את כל הניסיון התעסוקתי שלכם שרלוונטי לשנים האחרונות - כגון תיאור ההשכלה שלכם (בגרות מלאה, מקצועות שהרחבתם בבית הספר או תארים מתקדמים שעשיתם), ומה עשיתם במהלך השירות הצבאי או במהלך השירות הלאומי שלכם.

כתיבת קו"ח - עשה ואל תעשה

יש לנסח את קו"ח בשפה גבוהה תוך הדגשת הצד החיובי בכל תפקיד שעבדתם בו, גם אם זה תפקיד זוטר. כאמור, קורות חיים שמשדרים יוקרה ואמינות הם קורות חיים שיאפשרו לכם לקבל זימון לראיון עבודה ועל כן בעת כתיבת קורות החיים חשוב להקפיד על שפה גבוה ורהוטה שתציג אתכם באור חיובי.

כתיבת קו"ח – איך תגרום לקורות החיים שלך לבלוט?

יש לכתוב את קורות החיים כך שהם יבלטו ויעוררו עניין במי שקורא אותם. אחד הדברים החשובים בכתיבה של קורות החיים הוא כתיבה של מכתב מקדים שתידרשו לשלוח במייל או באתר הדרושים בצירוף קורות החיים. כתיבה זו תיעשה בצורה תמציתית, בציון שמכם המלא, מטרת הפנייה שלכם ובאיזה תפקיד אתם מעוניינים. ככל שהמכתב המקדים יהיה מנוסח באופן טוב יותר כך יהיה סיכוי גדול יותר שיקראו את קורות החיים שלכם ותזומנו לריאיון עבודה.

דרושים תל אביב

דרושים בית שמש

כתיבת קו"ח – אמור רק את האמת אך לא את כולה

כתיבת קורות חיים דורשת כתיבה אך ורק של פרטים אמתיים - סילוף עבודות או שקרים בקורות חיים יכול להוות הונאה או מסירת מידע כוזב. עם זאת, אל תפרסמו פרטים שלא יחמיאו לכם או יפגעו בשמכם הטוב - כמו תיאור מקרה בו המנהל שלכם לא היה מרוצה מכם בעבודתכם הקודמת.

 כתיבת קו"ח – טיפים לניסוח איכותי של קורות חיים

העיקרון שצריך להנחות אתכם בכתיבת המסמך הוא שכל דבר ניתן להציג באור חיובי. כך למשל, גם אם עבדתם בעבודות מזדמנות, תוכלו להדגיש את התכונות החיוביות שלכם שהתבטאו במקום העבודה (כמו אחריות, חריצות ומקצועיות). טיפ נוסף הוא לכתוב משפטים קצרים וכותרות שיתארו באופן ממצה את היתרונות שלנו כעובדים.

צריכים עזרה בכתיבת קורות החיים? ריכזנו לכם את כל מה שצריך כאן

דרושים בקרית גת

דרושים באר שבע

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה