איך לכתוב קורות חיים לעבודה בהייטק?


 

מי לא חולם לעבוד בהייטק? משכורות שמנות, פינוקים, ימי חופש, תנאי העסקה מדהימים. בישראל יש מי שעובד בהייטק על נגזרותיו ואת כל היתר. לעבוד בהייטק זה אומר הרבה פעמים בונוסים מפתיעים, כרטיסים להצגות ומופעים בהפתעה ואפילו עזרה עם הילדים בחופשות.

 להגיד שאתם רוצים לעבוד בהייטק זו אמירה כללית מדי ולא ממוקדת, כדאי מאוד להבין מה בדיוק הייתם רוצים לעשות, איך הייתם רוצים לבנות את הקריירה שלכם ולהבין אילו מקומות עבודה יכולים להוות את אבני הדרך הרצויות מבחינתכם? כשיהיה ברור לכם יותר מהו מסלול הקריירה הרצוי עבורכם ואיך ההשכלה המקצועית שלכם משתלבת בו ומכינה אתכם אליו אז גם יהיה לכם קל יותר למקד את קורות החיים שלכם ולמקד אותם כמו לייזר אל המשרה הנחשקת הבאה שלכם.

 אפשר לראות בקורות חיים סוג של מסמך שיווקי שמוכר אתכם, כשאתם המוצר. כמו בכל מסמך שיווקי – חשוב תמיד לחדד את יתרונות המוצר, כלומר את היתרונות שלכם, אך לא כמו בפרסומות שמדברות על המאפיינים של מוצר כלשהו אלא על התועלות שהוא יכול לספק ללקוח ובמקרה זה למעסיק. חשוב מאוד שתבליטו את היתרונות שלכם כלפי החברה שאליה אתם רוצים להתקבל – זכרו, המטרה של קורות החיים היא אחת – לגרום למעסיק להזמין אתכם לראיון עבודה. כל היתר כבר תלוי במה שיקרה שם.

 המבנה של קורות החיים הוא די סטנדרטי – שם ופרטים אישיים וחשוב לשים לב שאין לכם איזה מייל מצ'קמק כמו יוסי המלך ג'ימייל קום. במקרה כזה כדאי לקנות דומיין ולפתוח מייל שנראה מקצועי יותר. אם יש לכם לינקדין אז מצוין וחשוב להוסיף. לא בטוח שכדאי להוסיף גיל ומצב משפחתי – מסוג הדברים שאפשר להגיד בראיון עצמו.

לגבי מקום מגורים – אפשר לציין עיר אם זה חשוב למעסיק. לאחר הפרטים האישיים ולפני הניסיון המקצועי וההשכלה שצריכים להיכתב בסדר כרונולוגי מהאחרון אל הראשון (וראשון הכוונה לא בהכרח לקורסים שעשיתם בתיכון אלא אם אתם צעירים מאוד), חשוב לכתוב שתיים – שלוש יתרונות/נקודות שמבדלים אתכם מאחרים ונותנים לכם באמת יתרון יחסי בהשוואה למתחרים.

 

דרושים בראשון לציון

דרושים באילת

דרושים ברחובות

דרושים בקריות

דרושים נתניה

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה