איך חוסכים לטיול הגדול


יצאתם לחפש''ש? צ'ק! גזרתם את החוגר? צ'ק! מצאתם עבודה של גדולים? צ'ק! עכשיו אתם לא בטוחים איך תצליחו לחסוך לטיול הגדול? בשביל זה אנחנו כאן. צ'ק!

אין מה לומר, בשביל הטיול הגדול שחלמתם עליו בכל לילה שבו הנחתם את ראשכם על כרית צה''לית צריך לא מעט כסף. בין אם מדובר בהודו, דרום אמריקה או אפריקה, ההוצאות רבות - בעיקר כי מדובר על טיול ארוך ואתם ממש לא רוצים להיתקע באמצע בלי ולהצטרך לקצר אותו.

אתם כבר מפנטזים על החופש, על האווירה הקלילה ועל האפשרות לעשות כל מה שתרצו מתי שרק תרצו. אבל לפני כן, מה לעשות, צריך לעבוד קשה. יש שימליצו לקחת הלוואה - אבל אנחנו תמיד בעד לעבוד, ולכן, חשוב למצוא את העבודה הנכונה. למשל, עבודה מועדפת תספק לכם גם מענק בתום חצי שנה בתפקיד, ואין ספק שהשימוש הכי טוב במענק הזה יהיה בטיול הגדול.

קחו בחשבון שבחודשים הקרובים אתם עושים פוס על החיים שלכם. נכון שזה קשה כי עד עכשיו הייתם חיילים, אבל זה למטרה טובה. תנו כל משמרת שאתם יכולים, צמצמו יציאות ומפגשים חברתיים שיעלו לכם כסף על חשבון איזה סטייק מטורף בארגנטינה ותחיו מהיד לפה. נכון, זה לא נשמע מפתה במיוחד, אבל תאמינו לנו שזה ישתלם.

תכנית חסכון

שימו לב, נסו לשים בכל חודש סכום כסף קבוע בצד. כזה שיוכל לאפשר לכם להתקיים מצד אחד, ומצד שני יקרב אתכם אל היעד. אם אתם לא ידועים בתור חסכנים גדולים, פשוט פתחו תכנית חסכון בבנק. כזו ש"תיקח" מכם סכום קבוע בכל חודש ולא תצטרכו להתעסק בה. אם תחשבו בצורה ריאלית ותציבו סכום חודשי שיכנס לתכנית החסכון, יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע לסכום שאתם רוצים בתקופה קצרה. חסכון מעולם לא היה אטרקטיבי יותר.

דרושים בקרית גת

דרושים פתח תקווה

דרושים נתניה

אורח חיים חסכוני

תראו, בתור חיילים משוחררים יש לכם אפשרות לחסוך המון בהוצאות. ראשית, בדקו את כל ההטבות המגיעות לכם בתור מסיימי שירות סדיר (מועדון "בהצדעה" למשל), שנית, נהלו אורח חיים חסכוני. הישארו לגור עם ההורים אם מתאפשר, הימנעו מקניית רכב או מלהיגרר להוצאות כבדות שירחיקו את תאריך הטיול. נניח סופ''ש באילת, על זה היינו מוותרים.

עבדו כמו שלא עבדתם בחייכם

הלוואי שהיה עץ כסף, אבל אין. ועד שיהיה, השכר שלנו תלוי רק בנו. יש צורך בעבודה קשה ובלזכור שכמו שעומר אדם אומר: "בסוף הכל חולף", ויבוא היום הנפלא הזה בו אתם תשבו על עץ דקל עם איזה שייק מנגו, תיזכרו בכמה עבדתם קשה בשביל הרגע הזה ותעריכו אותו הרבה יותר.

עבודה זמנית

עבודה מזדמנת

עבודה בשעות הערב

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה