איפה כדאי לעבוד לפני הצבא?


לא מעט מבני הנוער בישראל יוצאים לעבוד בתקופה שבין הגיוס אל סיום הלימודים, לעיתים הם מתחילים עוד בתקופת הבגרויות ויש כאילו המקדימים ומתחילים כבר בכיתה י'. אך ישנן מספר דרכים שיכולות לעזור לבני הנוער להשתכר טוב לפני שהם מתגייסים וגם לצבור ידע וניסיון מועילים, כמו גם יכולות ומיומנויות חדשות ואפילו להתמקצע גם אם לזמן קצר בכל מיני עבודות כאלו ואחרות. לכן לפני שאתם מתחילים כבני נוער, לחפש את העבודה הראשונה שלכם, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לבחור עבודה שתוכלו להוציא ממנה את המירב:

עבודה לפי מגמות

לא מעט מהמגמות שישנן כיום בתיכונים יכולים להוביל לכדי עבודה ישירה, לעיתים אלו מסגרות של בית הספר שיכולות לספק את מקום העבודה כמו עבודה עם רכבים, לימודי ספרות, גננות ועוד. אך גם לא מעט מגמות כמו תקשורת, שיכולות לעזור בעריכה של סרטוני וידואו, או מגמה של עיצוב שיכולה לעזור בעבודות הקשורות לחנויות ביגוד ורשתות אופנה, עיצוב אירועים, חנויות פרחים ועוד מגוון עבודות הנגזרות מעיסוק בעיצוב עצמו. תוכלו לראות גם מגוון דוגמאות בכל הקשור למגמות אלקטרוניקה והמקצועות הריאלים, מכיוון שכיום יש גיוסים ללא מעט חברות תקשורות שונות גם לתלמידים במגמות מסוג זה.

עבודה עם אחריות

מלבד העבודות שיכולות להתקשר אל המגמות ושיש להן חשיבות לרזומה ולהבנת המקצוע שאותו לומדים, ישנן לא מעט עבודות אשר יכולות להיות מועילות בהבנה של מושג האחריות. חלק מעבודות אלו כוללות גם עבודות שירותיות כמו הסעדה, מכירה ועוד. עבודות מהסוג הזה יכולות לעזור לכם להתנסות באחריות ולהתקדם לתפקידי ניהול, כמו גם להבין את המשמעות של עמידה בזמנים, הסקת מסקנות ואת המשמעות של כסף. כמובן שעיסוק זה יכול גם לתת נקודות זכות כאשר אתם מתקבלים לצבא, ובדיוק מאותן סיבות של עמידה בזמנים, קבלת מרות ועוד.

עוד עבודות שיכולות לעניין

מלבד כל אלו ישנם לא מעט מקומות עבודה חדשים שנפתחים בפני בני הנוער כיום, אלו כוללים חברות כמו סלקום, פלאפון, סטימצקי ועוד מקומות אשר מספקים תנאים מעולים לבני הנוער. תתפלאו לגלות שיחד עם כל אותם חברות המציעות משרות לבני הנוער, בחלק לא קטן מהן יוכלו בני הנוער גם לעבור הכשרות ולקבל כלים להמשך הדרך שלהם כעובדים במשק הישראלי.

 

עבודה לנוער

עבודה מהבית

דרושים ללא ניסיון

עבודה מזדמנת

דרושים שליחים

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה