איך לחפש עבודה? כל הטיפים וההמלצות


אז הגעתם לשלב בחיים שאתם צריכים להתחיל לחפש עבודה ולמעשה להתחיל את הדרך שלכם בעולם התעסוקה. מדובר ברגע מרגש, אין ספק, אבל גם ברגע מלחיץ המלווה בלא מעט חששות. אם כן, אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר בעניינים, ולתת לכם כמה טיפים והמלצות בחיפוש העבודה. בואו נתחיל

תבינו מי אתם

לפני שאתם מתחילים לחפש עבודה ולשלוח קורות חיים, חשוב שתבינו קודם בדיוק מה אתם אוהבים לעשות ואיפה אתם רואים את עצמכם עובדים מדי יום. בין שמדובר בתחילת הדרך המקצועית שלכם ובין שלא – תמיד יהיו תהיות בנוגע למקום העבודה והמקצוע שבחרתם לעצמכם. ולכן, אם אתם עדיין מתלבטים, זה בסדר גמור. זה הזמן שלכם להבין מה מתאים לכם ומה אתם אוהבים. אחרי שהבנתם פחות או יותר מה אתם אוהבים, זכרו שזה בסדר גמור גם להתחרט ולהבין שזה לא מה שבדיוק מתאים לכם. אבל כמובן תמשיכו לחפש אחרי העבודה המושלמת בעבורכם. 

דאגו שיהיו לכם קורות חיים מעודכנים

אחרי שהבנתם פחות או יותר לאיפה אתם מכוונים בעבודה, זה הזמן לדאוג לקורות החיים. חשוב שתכתבו את קורות החיים שלכם לפי הפורמט המקובל, תהיו תמציתיים ותציגו את המידע המעודכן לגביכם, באופן ברור. גם אם אין לכם ניסיון עשיר מבחינה מקצועית, תרחיבו בנוגע לשירות הצבאי שלכם, וגם בנוגע לעבודות קטנות שעשיתם במהלך חייכם. אל תשכחו לציין התנדבויות, קורסים שעברתם, מידע בנוגע להשכלה, כישורים אישיים וכך הלאה. 

אם טרם כתבתם קורות חיים רצוי שתיעזרו במישהו שכבר יצא לו לכתוב קורות חיים כדי לקבל הכוונה. 

הירשמו לאתר חיפוש עבודה

אז יש לכם כיוון מקצועי ומסמך קורות חיים מעודכן ומפורט? זה הזמן למצוא עבודה. בגדול כדאי להירשם בתור התחלה לאתר של משרות וחיפוש עבודה. באתרים כאלה יש בדרך מאגר גדול של משרות שניתן לחפש מתוכן מה שרלוונטי עבורכם. כמו כן, באתרים כאלה בדרך כלל מופיעות משרות מכל מיני מקורות, למשל משרות שפורסמו בפייסבוק, משרות המגיעות באופן ישיר ממעסיקים וכך הלאה. 

אם אתם מבולבלים ולא יודעים איפה להתחיל – אתם מוזמנים לבדוק את סחבק! היכנסו לעמוד הבית והתרשמו ממגוון הרחב של המשרות. המשרות שלנו מותאמות במיוחד לחבר'ה צעירים, גם לפני צבא ואחרי צבא, סטודנטים, ובקיצור – יש מה לראות. 

מה הנישה שלכם?

לאחר שנרשמתם לאתר, זה הזמן לסנן את המשרות שמתאימות לכם לפי עניין וניסיון. כאמור, באתרי דרושים אתם יכולים למצוא מגוון רחב של קטגוריות ותחומים. אצלנו בסחבק – בגלל שאנחנו מתמחים במשרות לצעירים – תוכלו למצוא משרות לפי תחום וגיל, אבל גם לפי נישה. כלומר, יש משרות המתאימות לכולם, אבל גם משרות שיתאימו לסטודנטים, עבודות לחיילים, וכן עבודה מועדפת לחיילים משוחררים. 

להפיץ את קורות החיים

משום שיש לא מעט אנשים כמוכם שמחפשים עבודה כעת, יש ביקוש גבוה יחסית כמעט לכל משרה שמתפרסמת, ובמיוחד אם מדובר במשרה המציעה תנאים נוחים, שכר טוב וכו'. מהסיבה הזאת, חשוב שתשלחו קורות חיים לכמה וכמה משרות שמעניינות אתכם. כך יצא מצב שלפחות כמה מהמשרות יקבלו את קורות החיים שלכם, חלקן ייצרו קשר ואף יזמינו אתכם לריאיון. המצב האידיאלי הוא שאתם בוחרים בין משרות שאכן פנו אליכם חזרה. כך, ייווצר סיכוי גבוה יותר שתמצאו עבודה שתיתן לכם סיפוק לאורך זמן. 

לסיכום

אין ספק שחיפוש עבודה היא משימה לא פשוטה בכלל – למרות שיש מגוון רחב של משרות בשלל תחומים, קיימת לעיתים "תחרות" על כל אחת ואחת מהן, ולכן חשוב להפיץ את קורות החיים שלכם כדי שיגדל הסיכוי שהם יגיעו לכמה שיותר מעסיקים. כך, אתם מגדילים את הסיכוי שלכם למצוא עבודה שתתאים לכם ובזמן מהיר יותר. מאחלים לכם הצלחה רבה בחיפוש העבודה!



לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה