צעירי ישראל ועבודה בבתי מלון באילת


העיר אילת חוותה בשנים האחרונות ירידה, לא רק ברמת הפופולריות שלה ואחוזי התיירות הפנימית והחיצונית. אלא גם במחירי הדירות שחווו צניחה בשנת 2019 ועם אחוזי האבטלה שהרקיעו לגבהים חדשים, בחורף של אותה השנה התחוללה סופה שגרמה גם ללא מעט הרס בחופי התיירות בעיר. גם משבר הקורונה איים למוטט את העיר עד שנוצרה תחלופת האי הירוק ויחד איתה קידום של בנייה של יחידות נופש ופרויקטים שונים למגורים בעיר, נכון לעכשיו נראה כי הירידה שחוותה העיר היוותה הכנה למסלול ישיר לעליה. כל אלו הופכים את צעירי ישראל לכוח אדם מבוקש מאוד בבתי המלון באילת, גם עם תנאים נוחים ועם מגורים בעיר שמסתמנת להיות בוערת בעונות הקיץ הבאות.

סוגי משרות

באילת ישנם כיום קרוב לחמישים מלונות ובשנים הקרובות אמורים להתווסף עוד קרוב לשש אלף יחידות נופש חדשות, נתונים אלו יחד עם הגידול בתיירות וההשקעה הנדלנית בעיר הופכים את העיר למקום מושלם לעבוד בו. הצמיחה וההתאוששות מביאים עימם היצע רחב של משרות בבתי המלון שבעיר, כיום תוכלו למצוא בעיר מגוון משרות:  החל מברמנים, קב"טים, חדרנים ואפילו מפעילים בצוות בידור לאלו מכם אשר עדיין חולמים להיות כוכב נולד על במה גדולה וקבועה. רובן הגדול של עבודות אלו נחשבות למועדפות ובחלקן תוכלו גם כן לקבל בונוס במידה ותשארו מעבר לתקופה הקצובה.

תנאים נוחים וחוויה חד פעמית

העיר אילת נמצאת בתנופה כמעט בכל המובנים, כך שאם אתם אחרי צבא אז אולי כדאי לשקול ברצינות לרדת לאילת ולהשתלב בשוק העבודה שם. תוכלו לקחת חלק בהווית העיר המדהימה, לטייל באזורי הערים שמסביב ולהשתתף במגוון רחב של פסטיבלים מוזיקלים ואחרים אשר מתקיימים בעיר האדומה. יחד עם כל אלו תוכלו גם להנות מהמגוון הרחב של האטרקציות שיש לעיר להציע, החל מהאייס מול ועד קניון אילת, המצפה התת ימי או טיול טרקטורונים. עיר התיירות יכולה להיות חוויה חד פעמית עבור העובדים בה, במיוחד כאשר היא כוללת מגורים וסביבה צעירה ומהנה.

בלי הרבה כאב ראש

כיום ישנם גם לא מעט חברות השמה שונות אשר יכולות לעזור לכם לבצע מספר ראיונות ביום אחד, או לחלופין להציע לכם מגוון רחב של משרות אשר יכולות להיכלל תחת ההגדרה של עבודה מועדפת באילת. חלק מאותן חברות יעזרו לכם להכין את קורות החיים שלכם, להתכונן אל הראיון בצורה מתאימה ולקצר עבורכם את התהליך אל מול המלונות ולעזור לכם לחסוך זמן יקר, שאותו תוכלו לבלות בעיר האדומה. 

 

עבודה לנוער

עבודה באילת

משרות פנויות

דרושים ללא ניסיון

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה