עבודה עם מגורים בחקלאות לצעירים


מדינת ישראל קמה על טהרת ההתיישבות והעבודה החקלאית, זו נעשתה בלא מעט ערים ומושבים שונים בארץ וכיום נראה שרוח זו חוזרת ומתחדשת בקרב לא מעט צעירים אחרי הצבא. עבודות אלו שבעבר נחשבו לאיזה שהוא טרנד חולף, חוזרות בלא מעט אזורים שונים במדינה יחד, לצד גופים שונים ורשמיים אשר לוקחים חלק בקידום עבודות חקלאים לצעירים. חלק ממקומות התעסוקה הללו מספקים גם מקום מגורים. עבודות חקלאיות אלו מציעות במקרים רבים פרט למגורים גם הכשרות וסדנאות, שיעורי העשרה וקורסים שונים אשר נלמדים בזמן תקופת העבודה. אפשר לומר כי אם בעבר הלא רחוק נהגו לטוס ישראלים רבים למכור מוצרי יופי שונים במדינות שונות, כיום תוכלו לראות לא מעט חבר'ה צעירים מגיעים לעבוד בחקלאות ודווקא בישראל.

מאהל ומגדל

תכנית זו הוקמה תחת הארגון הציוני ''השומר הצעיר''. התכנית מציעה מגוון רחב של עבודות חקלאיות, החל מסוגים שונים של קטיף וחממות. תכנית זו מתקיימת החל מיישובי עוטף עזה כמו ''חולית'', ''סופה'' ו''נחל עוז''. אל התכנית יצטרפו בקרוב ישובים בצפון ונראה שהיא תתרחב בשנים הבאות לעוד אזורים חקלאים. במהלך תקופת העבודה מתקיימות סדנאות ולימודי העשרה שונים כגון פילוסופיה, דמוקרטיה ושלטון, ריקודי עם, פסיכודרמה, יהדות והכוונה אקדמית. לכל אלו תצרפו גם חוויות מטורפות עם קבוצה קבועה אשר תתלווה אליכם כל השנה, והנה לכם עבודה חלומית עם סיום השירות במקומות הכי יפים במדינתנו הקטנה. משך התכנית הוא עד 7 חודשים ומיועד לגילאי 20 עד 25, לכאלו אשר סיימו שירות חובה או שירות לאומי.

תוצרת הארץ

תכנית זו מתקיימת בכפר גלעדי, יחיעם, מצובה וחיפה כאשר היא כוללת מגורים במתקני הקיבוץ שבו תיקלטו יחד עם שיעורי חברה שונים כמו חברה ישראלית, שאלות זהות וחברה עולמית. יחד עם זאת יש ליווי לקבוצה כולה לאורך כל השהות, אשר תערוך בין חצי שנה לשבעה חודשים והיא מיועדת לגילאי 20 עד 24 וכמובן לכל מי שסיים שירות צבאי מלא או שירות לאומי.

נטעים

תכנית זאת מתקיימת ברמת הגולן ומתקיימת ב3 קיבוצים שונים ברמה: אל רום, אפיק ומרום גולן והיא כוללת קבוצות של בין 12 ל24 צעירים ונחשבת לעבודה מועדפת. אל התכנית מתלווים תכנים שונים בנושא יהדות וחברה, ציונות וכמובן ניהול של חיי חברה בקבוצה. התכנית נחשבת למגוונת בחומר אנושי ומגיעים אליה מכל שכבות האוכלוסייה. התכנית מיועדת לחיילים משוחררים החל מגילאי 20 עד 25 ונמשכת עד כ 7 חודשים.מתאימה ולקצר עבורכם את התהליך אל מול המלונות ולעזור לכם לחסוך זמן יקר, שאותו תוכלו לבלות בעיר האדומה. 

 

עבודה לנוער

דרוש חקלאות

משרות פנויות

דרושים ללא ניסיון

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה