כתיבת קורות חיים ללא ניסיון תעסוקתי


כדי להתקבל לעבודה אנו זקוקים לקורות חיים שישקפו את הניסיון שלנו. אך כדי שיהיה לנו ניסיון תעסוקתי אנו צריכים להתקבל לעבודה. יוצא שמי שמגיש קורות חיים לעבודתו הראשונה נמצא בסוג של מלכוד. הפתרון למלכוד הזה עובר דרך ההבנה שקורות החיים צריכות להציג את הניסיון הרלוונטי לעבודה המסוימת שאתם מגישים קורות חיים עבורה ולא ניסיון תעסוקתי כללי.

מה זאת אומרת? תחשבו שבמקום לכתוב קורות חיים כלליות ורגילות עם פירוט של כל מה שעשיתם בחיים, פשוט תכתבו על עצמכם ומדוע לדעתכם אתם רלוונטיים לעבודה הספציפית המדוברת?

בקורות חיים כאלו כדאי להקדיש את הפסקה הראשונה להסבר מילולי מדוע אתם מאוד רוצים ומתאימים לעבודה הזו. בחלק השני כדאי לפרט באריכות את ההשכלה כדי שבקורות החיים יהיה "בשר" ולאחר מכן תתמקדו בניסיון הרלוונטי לעבודה שכנראה יורכב מדברים שעשיתם בזמנכם הפנוי או כתחביב. חשוב בחלק של הניסיון הרלוונטי שאינו ניסיון תעסוקתי, להדגיש את הכישורים שלכם שרלוונטיים לעבודה הספציפית. לשם כך תנסו להבין לעומק את המשרה ואת המשימות שהיא תדרוש ברמה היומית וכן את ההכשרה שאתם צריכים עבורה ואז נסחו את הניסיון הלא תעסוקתי שלכם בהתאם כך שיהיה רלוונטי. את הכישורים כדאי לכתוב כרשימת מכולת בדומה לסעיף ההשכלה כדי לתת יותר "בשר" לקורות חיים.

עבודה בירושלים

עבודה באילת

בקורות חיים למבנה יש חשיבות כדי להפוך אותן לאטרקטיביות יותר ונוחות יותר לקריאה – בחלק העליון חשוב לציין את פרטי יצירת הקשר כדי להקל על המעסיק לחזור אליכם. לאחר מכן לסכם בקצרה את המוטיבציה שלך ולענות על השאלה – מדוע דווקא את או אתה? פירוט ההשכלה של המועמדת או המועמד בצורת רשימה מפורטת ואז שלב הניסיון שיבוסס על דברים שעשיתם בזמנכם הפנוי או בהתמחות או כל ניסיון אחר שאינו מקצועי באמת. לסיום רשימת המכולת של הכישורים שלכם המתאימים לעבודה שאליה אתם מגישים מועמדות. אפשר אם רוצים ואם מתאים - להוסיף שפות שאתם שולטים בהם, תחביבים שאתם עוסקים בהם בצורה אינטנסיבית ותעודות על קורסים או הכשרות רלוונטיות.

בקורות חיים ללא ניסיון תעסוקתי חשוב בסעיף ההשכלה לפרט מעבר לשנים ולשמות בתי הספר גם מידע נוסף כדי לעבות את קורות החיים: אפשר לפרט את ההתמחות או הנושא המרכזי שבו עסקה הבגרות שלכם בתיכון, התואר הראשון והשני שלכם, אם הוצאתם תארים כאלו וכולי. ניתן גם לפרט שמות קורסים ספציפיים שלקחתם אם הם רלוונטיים מאוד לעבודה עצמה וכן פעילויות שעשיתם בזמן הלימודים או תפקידים שונים אם הם רלוונטיים למשרה.

דרושים אשדוד

דרושים באשקלון

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה