במה אפשר לעבוד מהבית: 10 עבודות מומלצות שאפשר לעבוד בהן מהבית


לפני עשר שנים זה אולי היה נראה כמו חלום רחוק, אבל היום אפשר כבר לומר שעבודה מהבית הפכה לסטנדרט. אם גם אתם מחפשים עבודה שתוכלו לעשות מהספה בפיג׳מה, שווה לדעת שיש לכם לא מעט אפשרויות טובות וממש עוד רגע נדבר עליהן. שנייה לפני, בואו נגע ביתרונות של עבודה מהבית וננסה להבין למי היא מתאימה ולמי קצת פחות. 

מהם היתרונות של עבודה מהבית?

לעבודה מהבית יש יתרונות רבים כמו גמישות בשעות העבודה, פוטנציאל לשיפור האיזון בין עבודה לחיים האישיים ומניעה של זמן יקר וכסף על נסיעות. עבודה מהבית קשורה גם הרבה פעמים לרמות פרודוקטיביות גבוהות יותר כאשר לעובדים יש יותר שליטה על סביבת העבודה שלהם, בלי הסחות הדעת הנפוצות במשרדים ובחללי עבודה משותפים. נוסף לאלה, עבודה מהבית היא כלי חברתי משמעותי, שכן היא מאפשרת לאנשים עם מוגבלות או לכאלה שגרים במקומות רחוקים ממרכזי תעשייה ומסחר להשתתף בשוק העבודה. בזכות כל היתרונות האלה ומתוך המעבר של שוק העבודה לדיגיטל, האפשרות הזאת הפכה למאוד פופולרית בשנים האחרונות.  

למי מתאים לעבוד מהבית?

באופן כללי חשוב לומר שעבודה מהבית מתאימה לאנשים שיש להם משמעת עצמית גבוהה, כאלו שיודעים לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה ולא נכנעים להסחות דעת ולפיתויים שקיימים בבית בלי פיקוח. האפשרות הזאת אידיאלית בהחלט לאקדמאיים המחפשים עבודות לסטודנטים המאפשרות שילוב נוח בין עבודה ללימודים, וכך גם לאימהות המעוניינות לשלב את הקריירה בחיים הפרטיים ולהשקיע זמן ואנרגייה גם בגידול הילדים ובצרכי הבית. 

למי לא מתאים לעבוד מהבית?

אם כך אפשר כבר בקלות להבין שהאפשרות הזאת פחות מתאימה למי שמתקשה לנהל את הזמן שלו בצורה טובה. נוסף לכך, היא הרבה פחות מתאימה לאנשים הזקוקים לחברה בתדירות גבוהה ופורחים רק בסביבה חברתית עשירה. 

עבודות מומלצות שאפשר לעבוד בהן מהבית

כאמור, בימינו האפשרות של עבודה מהבית היא רווחת ופופולרית למדי, מה שאומר שיש לא מעט אופציות למשרות מהסוג הזה וכל אחד יכול למצוא את עצמו בדרך. סביר להניח שבעתיד האפשרויות רק ילכו ויתרחבו, ומכאן בואו נעבור לעשר עבודות מומלצות שאפשר לעבוד בהן מהבית. 

נציגי שירות לקוחות

אם אתם מרגישים בנוח לנהל שיחות טלפון ארוכות, יודעים לתת שירות ולעבוד עם אנשים ולא נבהלים גם מלקוחות לא מרוצים שמתקשרים כדי להתלונן – עבודה בשירות לקוחות היא אפשרות נפלאה בשבילכם. אפשר לעבוד בחברות שונות כמו חברות תקשורת. המשרה כוללת מענה לטלפונים מלקוחות הזקוקים לשירות בנושאים שונים. הנציגים אחראיים לפתוח קריאות, לתאם ביקורי טכנאי, להעביר פניות לדרגים אחרים ובעצם לתת מענה מקיף ללקוחות. 

נציגי מכירות

גם מכירות הן תחום מבוקש למדי ולא מעט חברות מחפשות עובדים שיוכלו לבצע שיחות מכירה גם מהבית. עבודה במכירות מתאימה לאנשים שיש להם כישורי מכירה, גישה טובה לאנשים, יכולת לפתור התנגדויות וגם לא מעט סבלנות, כי זה לא תמיד מצליח. אפשר לעבוד בחברות המוכרות פוליסות ביטוח, בחרות תקשורת ועוד. משרות בתחום המכירות מתאימות בהחלט לסטודנטים, לחיילים משוחררים, לאימהות ובעצם כל מי שמתחבר לתחום ויש לו יכולות שיווק ושכנוע. 

נציגי תמיכה טכנית

תמיכה טכנית היא עוד שירות נדרש במגוון חברות, בעיקר בחברות תקשורת בתחומים שונים. נציגי התמיכה הטכנית מקבלים בעצם קריאות מלקוחות שיש להם בעיות טכניות שונות (למשל אנשים שלא מצליחים להתחבר לרשת האינטרנט שלהם מסיבה כזו או אחרת) והתפקיד שלהם הוא להציע פתרון לבעיות האלה. לפעמים הנציגים מצליחים להדריך את הלקוח לפתרון עצמאי, ובמקרים שלא התפקיד שלהם הוא לתאם ביקור טכנאי. 

מתכנתים

מקצוע התכנות נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה בימינו. המתכנתים עובדים בעיקר בחברות הייטק שונות והתפקיד שלהם הוא להשתתף בבנייה של תוכנות ושל מערכות מחשוב. מתכנתים הם כאלו בעלי ידע מקצועי מתאים שאפשר לרכוש בלימודים, וחשוב להבין שלא כל עבודות התכנות הן מהבית. עם זאת, מתכנתים מוכשרים שיש להם ניסיון, יוכלו בהחלט לקבל לא מעט הצעות משתלמות של עבודה מהבית בלבד. 

מקדמי אתרים

קידום אתרים הוא תחום רחב למדי ובהחלט אפשר לומר גם במקרה הזה שהביקוש הוא רציני למדי. אחת מדרכי הפרסום העיקריות בימינו היא דרך אתרי האינטרנט, מה שאומר שכל עסק רוצה שהאתר שלו יקודם בצורה טובה. על כן אפשר למצוא לא מעט משרות של שכירים בתחום אצל מעסיקים המאפשרים עבודה חלקית או מלאה מהבית, ואפשר גם תמיד אפשר לבחור בקריירה עצמאית שתאפשר עבודה מהבית גם היא. 

מנהלי עמודי סושיאל

בדומה לקידום האתרים, גם ניהול עמודי סושיאל הוא משימת שיווק חשובה והרבה מאוד עסקים מחפשים אנשים מוכשרים שינהלו עבורם את העמודים. העבודה כוללת יצירה והעלאה של תכנים, מענה על תגובות על פוסטים והודעות אישיות, יצירת קשר עם חברים של העמוד, ניהול הגרלות וכן הלאה. אפשר לעשות את זה באופן עצמאי ולהיות אחראי על עמודים של עסקים שונים או לעבוד דרך חברות פרסום המאפשרות ניהול עמודים מהבית. 

מתרגמים

תחום התרגום הוא תחום רחב למדי ואפשר למצוא לא מעט עבודות. מרבית הישראלים דוברים גם אנגלית ולכן כאן התחרות היא לרוב גדולה יותר. עם זאת, אם אתם דוברי שפות אחרות כמו צרפתית, ספרדית, רוסית ועוד, יש סיכוי לא רע שתצליחו למצוא הרבה מאוד עבודה בלי יותר מדי תחרות. גם כאן אפשר לעבוד כשכירים (למשל במשרדי עורכי דין ונוטריונים הזקוקים לתרגום איכותי על בסיס שוטף) או בתור פרילנסרים ולתת שירות מהבית לכל מי שצריך. 

כותבי תוכן

כתיבת תוכן היא תחום רחב למדי ויש לא מעט חברות המחפשות שכירים לעבודה מהבית, כאשר אפשר לעבוד גם בתור עצמאים כמובן. בין התכנים השונים לכתיבה שנדרשים תוכלו למצוא תכני SEO לקידום אתרים, כתבות לעיתונות, מאמרים לאתרי נישה, טורי דעה, כתיבת סיפורי חיים אישיים, כתיבת תוכן לרשתות חברתיות ועוד. 

עיצוב גרפי

כמו שאפשר לראות, ענף הדיגיטל הוא כיוון מצוין למי שמחפש עבודה מהבית וגם עיצוב גרפי הוא משהו שאפשר לעשות. מעצבים גרפיים יכולים לתת מהבית שירות לחברות פרסום, לעסקים הזקוקים לעיצובים שונים (למשל עיצוב לוגו), לאנשים פרטיים ובעצם לכל מי שזקוק לעיצוב איכותי ברמה גבוהה. 

סוקרים טלפוניים

סוקרים טלפוניים שעובדים מהבית, מקבלים רשימה אקראית של טלפונים ואנשי קשר וצריכים להתקשר אליהם ולהציע להם לענות על סקר. לאחר השיחה על הסוקר לתעד את התוצאה שלה, בין אם מדובר במענה על הסקר ובין אם כל דבר אחר – נגיד אדם שלא רצה לענות, מספר שגוי או פשוט שיחה שלא נענתה. 

לסיכום

בשורה התחתונה – כשמדובר בעבודה מהבית בעידן שלנו, השמיים הם הגבול ואפשר אפילו להגיע למצב של פרנסה בלעדית נטו מעבודה מהבית. אם גם אתם שואפים לעבוד מהבית, זה הזמן להיכנס לאתר סחבק, ובו תוכלו למצוא מגוון של משרות מסוגים שונים לרבות עבודה בלעדית מהבית, עבודות משרדיות ועבודות היברידיות. עם קצת מאמץ וחשיבה מחוץ לקופסה תוכלו בהחלט להגשים את החלום ולעבוד מהבית. 



לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה