מקצועות מבוקשים 2023


מגפת הקורונה הוכיחה ללא מט מעסיקים ולמקצועות כאלו ואחרים, כי השוק הולך ומשנה את פניו, אך לא רק את פניו אלא גם לא מעט מקצועות מחלפים, משתנים והופכים מותאמים יותר אל המאה העשרים ואחת המתקדמת כבר עשור שני. לכן חשוב לדעת לפני שמתחילים לימודים אקדמאים, או כאשר בוחרים בדיוק את הקריירה הבאה שלנו, מה הם המקצעות הבאים שיכולים להיות המבוקשים ביותר? באיזה מקצוע נבחר ואולי ילחמו עלינו יותר מחברה אחת? בכן בשביל לענות על כל אלה, נצטרך לצלול אל המאמר הבא.

הייטק הייטק והייטק

נכון שישראל נחשבת לאחת מעצמות הייטק הבכירות בעולם, יחד עם לא מעט חידשוים וסטארטפים אשר יצאנו תחת ידיי ישראלים, בארץ ובעולם. אך אם יש דבר אחד שאפשר ללמוד על השוק הזה והוא דבר עקבי ואינו משתה, זה שהוא תמיד מתפתח וגדל. כך שכיום תוכלו למצוא לא מעט מקצועות שונים בהייטק מגוונים ושונים.

סייבר ואבטחת מידע

ככל שהתחום האינטרני הולך וגדל כך גם הביקוש אחר אבטחה סביבו גדל, ואת זה אפשר לראות לא רק בתחרות הגדולה של חברות הסייבר בארץ, אלא גם בעוד חברות קטנות ושיתופי פעולה. אך יחד עם זאת נוכל לראות כי הנושא הופך לחשוב יותר ויותר, גם מבחינה ביטחונית, ממשלתית ופרטית. לכן כיום תוכלו לראות לא מעט מודעות דרושים עבור עובדים המתמחים בסייבר ואבטחת מידע.

דרושים בקרית גת

דרושים פתח תקווה

דרושים נתניה

אנליסט

אל עולם הייטק ואל חברות הסיכון השונות ישנו מקום מיוחד לאנליטיקאים, כאלו אשר יוכלו לעזור גם בחישובים הסיכון הבאים וגם בקרנות ההשקעה. אך לא רק מכיוון שתפקיד זה הולך וצובר לא מעט רבדים טכנולוגים, פסיכולוגים ועוד.

מקצועות הומנים

עם התפתחות הערים והקמה שלא מעט בתי ספר ושכונות חדשות ברחבי הארץ, גדל גם כן הביקוש עבור מקצועות הסיעוד, מורים, מדריכים, אחיות סיעודיות ועוד. מקצועות אלו מבוקשים כיום לא פחות משאר תפקידי ההייטק השונים שתוכלו למצוא בקלות, אך עם הביקוש הגדול אחר אותם אנשים אשר הוסמכו לתפקידים כאלו ואחרים, תוכלו גם למצוא תחרות גדולה ותנאים שונים בלא מעט אזורים בארץ. כך תוכלו למצוא משרות הוראה עם בונוסים באזורים פריפריאליים, קורסים מסובסדים באזורי לימוד כאלו ואחרים ועוד הטבות שונות.

עבודה זמנית

עבודה מזדמנת

עבודה בשעות הערב

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה