3 טיפים איך לעבוד נכון מהבית? להיות יעילים ולשמור על השפיות


עבודה מהבית יכולה להיות מאוד נוחה, אין בוס על הראש וגם אין פקקים שעלינו לקחת בחשבון. אך יחד עם כל אלו אנחנו חשופים לגירוים שנמצאים בבית, החיים הפרטים שלנו מתערבבים עם שעות העבודה ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו לא פרודוקטיבים כמו שהיינו במשרד.

יחד עם כאלו אלו עבודה מהבית יכולה להיות מאוד פרודוקטיבית ולעזור לנו להוציא מעצמנו את המיטב, לכן ריכזנו עבורכם שלושה טיפים שיעזרו לכם לעבוד בצורה יעליה מהבית ולשמור על הריכוז שלכם בזמן העבודה.

#טיפ 1 לוז מסודר

אחד האויבים הגדולים של בני האדם במאה העשרים ואחת הוא לוז לא מסודר, מכיוון שאנחנו מכוונים מגיל קטן לעמוד בזמנים כמו בית ספר, צבא עבודה וכו', עבודה מהבית מציבה אותנו להיות אדונים לזמן שלנו ולרובנו הדבר הזה חדש.

לכן כאשר אתם עובדים מהבית תנהלו את הזמן שלכם בצורה היעילה ביותר, תסדרו לכם לוז קצר ובו השעות של ארוחת הבוקר, מתי אתם מתחילים לעבוד, מתי ארוחת הצהריים ומתי אתם מתכוונים לסיים את העבודה.

כך תרגילו את עצמכם ;לזמני העבודה ולא תפליגו להסחות דעת שיורידו את רמת היעילות שלכם, ולעמוד במשימות ובזמנם שקבעתם לעצמכם.

לוח דרושים באר שבע

לוח דרושים חיפה

#טיפ 2 איזונים

לא רק לוז מסודר יכול לעזור לכם, אלא גם האיזונים שתכניסו לתוכו וישמרו על רמת הריכוז שלכם. לכן כאשר אתם קובעים לוז מסודר תדאגו גם להפסקות מסודרות, בדיוק כמו שבמשרד תקחו הפסקת צהריים של חצי שעה עד ארבעים דקות, ועוד הפסקה קטנה של רבע שעה. גם בבית הדבר הזה הוא הכרחי. לכן בהפסקות מהסוג הזה דאגו לאכול פרי או שתעשו שיחת טלפון שאינה קשורה לעבודה.

כל אלו יעזרו לכם לשמור על איזונים בין העבודה לבין הבית, וכך תוכלו לא רק לשמור על איזון אלא גם להתאים את שעות העבודה בבית לאלו שבמשרד ולדמות הרגשה אמתית של עבודה משרדתית.

#טיפ 3 מקום עבודה

כאשר אתם יושבים לעבוד בבית החשיבות ללוז מתגדמת כשאנחנו מדברים על אזור העבודה. ובדיוק כמו שהפסקה יכולה לעזור לנו עם הריכוז, כך גם אזור העבודה שנעבוד בו יכול להשפיע על קצב העבודה שלנו ועל רמת הריכוז. לכן עוד לפני שתתחילו לעבוד פנו את שולחן העבודה דאגו שיהיה נקי, שימו בו רק את הדברים הרלוונטים, כמו עכבר מצלמה מקלדת ועוד. מעבר לכלים המשרדיים תדאגו גם לכיסא נוח שיעזור לישיבה ממושכת ולהמשך עבודה נוח ויעיל. 

עבודה מהבית יכולה להיות דבר לא פרודוקטיבי, אך בעזרת הטיפים שכתבנו לכם כאן תוכלו למצות את הבודה ולהפוך אותה ליעילה ואפילו מהנה.
לכן כשאתם מתחילים עבודה בבית, זכרו לשמור על לוז מסודר, סביבת עבודה נעימה וכמובן איזונים והפסקות שיעזרו לשמור עליכם רעננים ומרוכזים. 

בהצלחה. 

לוח דרושים נתניה

לוח דרושים ברחובות

לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה