איך למצוא עבודה לנוער: 5 המשרות המומלצות לנוער לשנת 2023


נראה שבעידן שלנו, אפילו יותר מתמיד, בני נוער וצעירים שואפים למצוא עבודה ולהתחיל לחיות באופן עצמאי כבר מגיל צעיר. הצעירים מעוניינים לפרנס את עצמם ולפנק את עצמם בדברים שההורים לא תמיד מסכימים לקנות והרוב גם עושים זאת מתוך רצון לעצמאות ולבגרות. אם אתם בני נוער המחפשים עבודה או הורים לנערים ונערות כאלו, זה הזמן להכיר את חמשת התחומים המומלצים ביותר לעבודה, ולהכיר עוד כמה טיפים חשובים שיעזרו למצוא משרה מושלמת לשלב הזה בחיים. בהצלחה! 

מוצאים כיוון

בני נוער רבים נכנסים לעולם העבודה בלי היכרות מוקדמת איתו, והאתגר הראשון הוא למצוא תחום עיסוק שאוהבים – כזה שמעניין ומסקרן אותם ויגרום להם להתמיד ולנסות להשתפר. נכון, תמיד אפשר לעשות שינוי כיוון, אבל אם מצליחים להתביית על תחום עיסוק כללי מראש נוכל לעלות את הסיכויים לחיבור טוב ולהצלחה במקום העבודה. עם מעט חשיבה מקדימה אפשר בהחלט להבין איזו עבודה תתאים לכל אחד לפי מאפייני האישיות שלו ותחומי העניין. 

מאיפה מתחילים?

אם כך – אם אתם בני נוער שעומדים בתנאים, תוכלו להתחיל לעבוד ומה שנשאר בעצם הוא למצוא את העבודה החדשה שלכם. איך בדיוק עושים את זה? אלו הן שתי הדרכים העיקריות והמוצלחות ביותר: 

אתרי דרושים לנוער

עבודת רגליים? תשכחו מזה! בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים אין ספק שהדרך היעילה ביותר למצוא עבודה היא דרך אתרי הדרושים המובילים לבני נוער. אתר סחבק למשל, אתר המשרות לצעירים וצעירות בישראל הוא מעין פורטל חיפוש עבודה מתקדם המאפשר לכל אחד למצוא עבודה ממש בקלות. הרישום לאתר הוא חינמי לגמרי ודרכו אפשר לחפש משרות לפי אזור מגורים, תחום עניין וטווח גילאים של המחפשים. משום שמדובר באתר המוביל לחיפוש עבודה לצעירים בישראל, אפשר למצוא בו מבחר עצום של מעסיקים ולא מעט חברות גדולות במשק: רשתות האופנה קסטרו ומנגו, יס פלאנט, תחנות דלק פז, ללין, חברת שטראוס ועוד (אלו הן רק כמה דוגמאות על קצה המזלג). מעבר לכך, גם אם לא מוצאים מיד את המשרה הרלוונטית, אפשר להזין את פרטי המשרה הרצויה ולקבל באופן קבוע הצעות עבודה למייל. אתרי הדרושים הם ככל הנראה הכיוון הטוב ביותר למציאת עבודה לבני נוער. 

משרות מומלצות לנוער

חיי לילה

סצנת חיי הלילה היא בלי ספק כיוון טוב לעבודה לבני נוער, בייחוד לאלו שנמצאים בקרבת הערים הגדולות בארץ. כמובן שלא מדובר בעבודות כברמנים או במועדונים שבהם העבודה כרוכה בהגשה אלכוהול, אלא בכל מה שמסביב: עבודה בתור סדרנים באירועים מהסוג כזה, דוכני מזון ומסעדות בחיי הלילה, מלצרות ואחמ״שות, עבודה במטבחים ועוד. יש לא מעט עסקים בישראל בתחום חיי הלילה שמחפשים עובדים חרוצים, ובני נוער מתאימים מאוד לסצנה הזאת ומביאים לתפקידים האלה הרבה אנרגייה והתלהבות. 

מסעדנות

ענף המסעדנות בישראל הוא אחד הענפים הגדולים והמפותחים ביותר במשק וכזה המגייס לשורותיו עובדים על בסיס קבוע. בני נוער בישראל יוכלו להשתלב בקלות במגוון תפקידים ולעבוד בתור מלצרים, אחראי משמרת, שוטפי כלים, עובדים בקופה ואפילו מנהלי סניף לאחר צבירה של קצת ניסיון. היתרון בתחום המסעדנות הוא שאפשר לעבוד בכל מיני סוגים שונים של מקומות – החל מדוכני רחוב, דרך מסעדות מזון מהיר ועד למסעדות יוקרה וכל אחד יכול למצוא בקלות למה הוא מתחבר. 

מלונאות

גם ענף המלונאות בישראל מציע לא מעט הזדמנויות לבני נוער וטווח המשרות הוא רחב למדי. אפשר לעבוד למשל בתור פקידי קבלה בהוסטלים, בתור מלצרים במלונות יוקרה, בתור בל בויז ואפילו במבטחים של מלונות וחדרי אירוח. בגדול אפשר למצוא עבודות בענף המלונאות בכל רחבי הארץ, אך מן הסתם המבחר הוא גדול יותר בערים הגדולות. באילת ובתל אביב למשל אפשר למצוא הרבה מאוד אופציות לעבודות בענף המלונאות, אבל זה לא אומר שאי אפשר למצוא משרות מהסוג הזה גם במקומות אחרים ברחבי הארץ. 

חקלאות

בכל רחבי הארץ חקלאים מחפשים אחר ידיים עובדות ובשנים האחרונות לא מעט בני נוער משתלבים בהצלחה בתחום החקלאות. בני נוער מתאימים לעבודת שתילה, גיזום וטיפוח שדות וצמחים, לקטיף ועוד. משום שהרבה מאוד מהמשרות האלה נחשבות לעבודה מועדפת לחיילים משוחררים (כזו שאחרי תקופה שעובדים בה מקבלים מענק מהמדינה) אז אפשר למצוא בהן לא מעט צעירים וחיילים משוחררים ובאופן כללי מדובר בסביבה מאוד מזמינה לבני נוער. 

עבודה בבתי קולנוע

אפשרות תעסוקה מעולה לנוער היא בבתי קולנוע. אפשר למצוא עבודה ברשתות הגדולות כמו יס פלאנט וסינמה סיטי מחד ומאידך גם בבתי הקולנוע המקומיים והקטנים יותר כמו רשת לב או רב חן. המשרות הן רבות ומגוונות – סדרנים באולם, מוכרים בדוכני המזון, מוכרים בקופת הכרטיסים ועוד. הבונוס הגדול הוא עבודה בסביבה מגניבה ואפשרות לראות בחינם את כל הסרטים הכי שווים שיוצאים למסך הגדול. 

מפעילי מתקנים

עוד עבודה שמתאימה לבני נוער בלי ספק היא עבודה בפארקי השעשועים הגדולים בישראל הלונה פארק והסופרלנד. בני נוער יכולים להשתלב בקלות בתור מפעילים של המתקנים וזוהי לא עבודה קשה מדי. מעבר לכך אפשר לעבוד בפארקים כאלו בעוד שלל תפקידים שונים – למשל בדוכני המזון ואפשר גם לחפש עבודות בפארקים מסוגים שונים, למשל בפארקי המים המימדיון בתל אביב וימית 2000 בחולון. 

לסיכום

אם מכירים את הפלטפורמות הנכונות, בני נוער יכולים בקלות להתחיל לעבוד בעבודה מכניסה בתוך זמן קצר. בני ובנות נוער – בשלב הראשון שווה לנסות ולהבין איזה תחום מדבר אליכם ומכאן אנו מזמינים אתכם להירשם לאתר בחינם ולהתחיל לקבל הצעות לעשרות משרות שיתאימו לכם. באתר סחבק תוכלו לחפש בקלות עבודה ולבחור מתוך מאות הצעות ומאות מעסיקים וזה הזמן להצטרף להצלחה ולאלפי בני נוער שכבר מצאו עבודה דרך המערכת הנוחה שבאתר. והכי חשוב – שיהיה הרבה הצלחה!



לצפייה במשרות שוות
עוד לא איתנו?
עוד לא איתנו?
הירשמו וקבלו הצעות עבודה מותאמות עבורכם ישירות למייל
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת משרות ופרסומות למייל ולנייד ואת תנאי השימוש באתר (אנחנו נעבוד בשבילך)
זכור אותי ממחשב זה